BLIK - polski system płatności mobilnych

 

Płatności BLIKIEM są wygodne i bezpieczne — podajesz kod BLIK i zatwierdzasz transakcję PINem w aplikacji NaszBank. Nie musisz logować się do bankowości internetowej, przepisywać haseł SMS lub danych karty płatniczej. Wszystko, czego potrzebujesz, to telefon z aplikacją mobilną Twojego banku.

Co zyskujesz dzięki BLIKOWI?

BEZPIECZEŃSTWO, SZYBKOŚĆ, WYGODĘ

BLIK na telefon

Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na maksymalnym uproszeniu i przyspieszeniu przekazywania środków. Pieniądze znajdą się na rachunku odbiorcy w kilka sekund. Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy numer telefonu.

Co zrobić aby zlecać i odbierać przelewy BLIK na telefon?

  • Korzystaj z aplikacji mobilnej Nasz Bank
  • W ustawieniach aplikacji, w sekcji „Przelew na telefon BLIK” włącz obie dostępne tam opcje

Jak wykonać przelew BLIK na telefon?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej
  • Wybierz przycisk BLIK na dole ekranu
  • W dolnej części kolejnego ekranu znajdziesz przycisk „Przelew na telefon”

Czy są jakieś limity operacji?

  • Limit jednorazowy: 500 zł
  • Domyślny limit dzienny: 500 zł

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!